Para facerse socio do Colectivo NÓS hai que compartir o ideario celtista e galeguista, de non ser así, xa existen moitas e variadas peñas e colectivos celtistas aos que pertencer. Tamén é imprescindible ter a maioría de idade. A cota de socio para a tempada 2017-2018 é de 12 euros.

Algunhas das vantaxes que ofrecemos son: viaxes organizadas acompañando ao Celta, agasallos exclusivos para socios, descontos e prezos especiais en material propio e nas viaxes para seguilo equipo, organizamos comidas, ceas e festas, organizamos actividades lúdicas e culturais, e cada socio ten a posibilidade real de participar activamente na xestión e decisión do colectivo dende dentro por medio dun Grupo de Traballo.

Tódolos interesados en facerse socio deberán remitir un correo á conta 1923NOS@gmail.com solicitando información, e logo xa nos poremos en contacto.

Tamén podedes descargar a nosa folla de inscripción ao Colectivo NÓS, cubrila, asinala e facérnola chegar mediante correo electrónico ou presencialmente na previa de calquera partido do Celta en Balaídos.